Tel : 043-754-321 to 40 extension : 4703, 4704 Fax : 043-754-369 [email protected]
เลือกหน้า

คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ มหาวิทยาลัยมหาสารคาม ขอแสดงความยินดีกับ ผศ.ดร.อภิศักดิ์ สุขยิ่ง ในโอกาสที่ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในฐานข้อมูลระดับนานาชาติ

ที่มา : ฝ่ายวิจัยและบัณฑิตศึกษา

ชื่อบทความวิจัย จำนวน 7 บทความ

1.The effects of derivational suffix instruction on English vocabulary knowledge in Thai high school learners.

ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในวารสาร: rEFLections

ฐานข้อมูล: Scopus: Q2

เว็บไซต์อ้างอิง https://so05.tci-thaijo.org/index.php/reflections/article/view/272906

2.Student engagement with teacher written corrective feedback among Chinese private college students of varying language proficiencies.

ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในวารสาร: World Journal of English Language

ฐานข้อมูล: Scopus: Q1

เว็บไซต์อ้างอิง https://www.sciedupress.com/journal/index.php/wjel/article/view/25544

3.Friend or Foe? Investigating the alignment of English language teaching (ELT) textbooks with the national English curriculum standards.

ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในวารสาร: The Asia-Pacific Education Researcher.

ฐานข้อมูล: Scopus: Q1

เว็บไซต์อ้างอิง https://link.springer.com/article/10.1007/s40299-024-00896-5

4.Academic vocabulary for L2 argumentative writing: Perspectives from Chinese university EFL learners.

ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในวารสาร: Studies in English Language and Education

ฐานข้อมูล: Scopus: Q1

เว็บไซต์อ้างอิง https://jurnal.usk.ac.id/SiELE/article/view/36562

5.Unlocking pragmatic competence: The influence of intercultural commnunication on Thai learners during the study abroad program.

ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในวารสาร: International Journal of English Language and Literature Studies

ฐานข้อมูล: Scopus: Q1

เว็บไซต์อ้างอิง  https://archive.aessweb.com/index.php/5019/article/view/5250

6.Investigating the role of word knowledge components in Chinese L2 writing ability.

ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในวารสาร: 3L: Language, Linguistics, Literature

ฐานข้อมูล: Scopus: Q1

เว็บไซต์อ้างอิง https://www.researchgate.net/publication/386872629_Investigating_the_Role_of_Word_Knowledge_Components_in_Chinese_L2_Writing_Ability

7.Assessing the assessors: Language assessment knowledge and beliefs in Thai preservice English teachers.

ได้รับการตีพิมพ์ผลงานวิจัยในวารสาร: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research

ฐานข้อมูล: Scopus: Q3 เว็บไซต์อ้างอิง https://ijlter.org/index.php/ijlter/article/view/12030

Pin It on Pinterest

Share This